Klantenservice

VERZENDING VAN UW BESTELLING

Lash eXtend verzendt uw bestelling via UPS (United Parcel Service) *). Om dezelfde dag te kunnen verzenden, moeten uw bestelling en betaling voor 15:00 uur ontvangen zijn. Bestellingen/betalingen die na deze deadline binnenkomen, worden de volgende werkdag in behandeling genomen.

U ontvangt een UPS-track & traceernummer via e-mail waarmee u de voortgang van het pakket op de UPS-website kunt volgen. Houd rekening met een levertijd van 1-3 werkdagen, afhankelijk van de afstand van uw locatie tot Nederland.

Verzendkosten variëren afhankelijk van de waarde van uw bestelling en in welk land u zich bevindt. De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond in de afrekenpagina van de webshop.

Ontbrekende of beschadigde zendingen
In het geval dat uw bestelling niet wordt geleverd zoals verwacht, kan dit verschillende oorzaken hebben. Bekijk onze FAQ-pagina, waar u een korte beschrijving kunt vinden van verschillende scenario's voor ontbrekende pakketten en de acties die u kunt ondernemen per geval.
 

BESTELLINGEN ZELF AFHALEN

Als u in Nederland bent gevestigd en uw producten dringend nodig heeft, bieden we ook de optie van Click & Collect. Dit betekent dat u uw producten online kunt bestellen en bij ons afhaalpuntin in Bunschoten (NL) kunt komen afhalen. 

U kunt ervoor kiezen om online te betalen, of de bestelling contant, pin- of creditcard te betalen op de afhaallocatie.
Het afhaaladres is:

Lash eXtend Showroom
Amersfoortseweg 32-34
3751 LK Bunschoten-Spakenburg
Nederland
Openingstijden: 08:30 - 17:00 tijdens werkdagen

Als u voor deze optie kiest, nemen we direct na ontvangst van de bestelling contact met u op om een afhaalafspraak in te plannen. We doen ons best om uw bestelling dezelfde dag nog beschikbaar te hebben, afhankelijk van de ordergrootte, werkdruk en tijdstip van de bestelling. Onder normale omstandigheden kan de bestelling binnen 1 tot 2 uur worden opgehaald.

RETOUREN & TERUGBETALINGSBELEID

Als u een product wilt retourneren, gelden de volgende regels:

  • Neem eerst contact op met onze Klantenservice om vooraf toestemming te vragen door een e-mail te sturen naar lisa@lashextend.nl. Beschrijf waarom u het product wilt retourneren en vermeld daarbij uw naam/klantnummer en ordernummer.
  • Na reactie van de klantenservice kunt u het product/de producten normaal gesproken retourneren naar:

    Lash eXtend - klantenservice
    Amersfoortseweg 32-34
    3751LK Bunschoten-Spakenburg
    Nederland

  • De verzendkosten van een eventuele retourzending zijn voor eigen rekening.
  • De retourzending dient bij voorkeur als traceerbaar pakket te worden verzonden, zodat deze het worden gevolgd. Lash eXtend kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het zoekraken van een pakket.
  • Lash eXtend beoordeelt alleen de retourzendingen die vooraf per e-mail zijn aangemeld en goedgekeurd. De producten moeten in nieuwstaat verkeren, ongeopend, met de producten nog in de originele verpakking.

Stuur nooit producten zomaar retour zonder voorafgaande goedkeuring. Onaangekondigde pakketten worden in het magazijn geweigerd en gaan retour afzender.

Zodra Lash eXtend BV uw retourzending heeft ontvangen en aan de genoemde voorwaarden is voldaan, zullen wij uw klacht beoordelen en in normale gevallen het product vervangen of crediteren. In geval van restitutie zal daarbij allen en zonder uitzondering gebruik worden gemaakt van het bankrekeningnummer wat voor de oorspronkelijke aankoop is gebruikt.


Inden u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen en we zullen ons best doen om u te helpen!

Veel plezier met winkelen!


*) met uitzondering van sommige bestemmingen zoals oorlogs-/conflictgebieden, sanctiegebieden en/of afgelegen eilanden.